مقاله تعریف و مفاهیم TQM
فهرست: فهرست مطالب تاریخ مدیریت کیفیت جامع عملکرد مدیریت کیفیت جامع ۹- شکستن موانع میان بخش ها مدیریت مشارکتی مدیریت کمیته ای تعریف و مفاهیم TQM چکیده: مدیریت کیفیت جامع یک روش مدیریتی بر پایه ایجاد خدمات با کیفیت از نظر مشتری می باشد. این روش به عنوان روشی کیفیت محور، مشتری محور، برپایه حقایق و کار گروهی می باشد که مدیران ارشد روند کار را به سمت دستیابی به اصول استراتژیک ضروری در خلال یک ت.
گاه فایل های دانشجویی کیفیت ,مدیریت ,جامع ,مفاهیم ,تعریف ,کیفیت جامع ,مدیریت کیفیت ,مقاله تعریف منبع
درباره این سایت