مقاله تعريف كيفيت محصول توسط مشتري (بررسي متد كانو )
فهرست: چکیده -مقدمه -معرفی متد کانو الف)آنچه درباره کیفیت در ذهن پنهان است را می توان دید. د)الزامات مشتری را می توان از طریق پرسشنامه هایی طبقه بندی نمود. -پیاده سازی بررسی کانو –تهیه و طراحی پرسشنامه –تست پرسشنامه –توزیع پرسشنامه –پردازش داده ها –آنالیز نتایج چکیده: اولين باري كه نظريه پرفسور نورياكي كانو و همكارانش در دانشگاه توكيوريكاي ژاپن مطرح گرديد، نظر بسياري از متخصصان كيفيت را به خود جلب.
گاه فایل های دانشجویی پرسشنامه ,كانو ,كيفيت ,توسط مشتري ,مشتري بررسي ,محصول توسط ,كيفيت محصول ,تعريف كيفيت ,توسط مشتري بررسي ,تعريف كيفيت محصول ,مقاله تعريف كيفيت منبع
درباره این سایت